جستجو در سایت

آب نمای دبی

logo

دبی دارای جاذبه های طبیعی زیادی نیست ولی مسئولان دبی با ایجاد جاذبه های گردشگری همچون آبنمای موزیکال دبی در تلاشند تا از طریق تور دبی گردشگران زیادی را جذب کنند. آب های جهنده، نورهای خیره کننده، طراحی های زیبا و موسیقی های شنیدنی ….

امروزه فواره یا آبنماهای دبی که همزمان با پخش موزیک شروع به کار میکند و حرکات زیبایی را نمایش میدهد به یکی از جاذبه های گردشگری دبی در سراسر جهان تبدیل شده است و چه بسا، گردشگرانی که با طی مسافت های طولانی، می روند تا یک فواره به خصوص را در یکی از شهرهای دنیا به تماشا بنشینند و دقایقی را در رویا محو شوند.

شهر ثروتمند دبی دارای یکی از زیباترین آبنماهای جهان در شهر دبی قرار دارد که به عنواندیدنی های دبی محسوب میشود. این فواره های که یکی از پیشرفته ترین سیستم های مدیریت هماهنگ را دارا میباشند چهره این شهر توریستی را در ذهن بازدیدکنندگان حک خواهد کرد.

آبنمای  دبی می تواند آب را با حجم ب۲۲،۰۰۰ گالن (۸۳،۰۰۰ لیتر) در هر لحظه در هوا اسپری کند و روبات های  که می تواند آب را  به رقص در آورد ، آبنمای دبی شامل بسیاری از نازلهای پرتاب آب با فشار بالا می باشد. سوپر نازلها که می تواند آب را  تا ۷۶ متر و نازلهای افراطی، که می تواند آب را با فشار تا (۱۵۲٫۴ متر) در هوا پرتاب کند که برابر با ارتفاع یک ساختمان ۵۰ طبقه است پرتاب کند . این فواره در فضایی به وسعت ۳۰ هکتار، در دریاچه مصنوعی برج خلیفه دبی در مرکز شهر دبی ساخته شده است.

آبنمای برج خلیفه دبی طوری برنامه‌ریزی شده‌است تا با موسیقی‌های بی‌کلام ، پاپ و موسیقی عربی برقصد. این آب‌نما از تمام دریاچهٔ قابل مشاهده‌است و حتی از برخی ساختمان‌های اطراف نیز قابل تماشا می تواند از بیش از ۲۰ مایل دورتر دیده شود.

این صفحه را به اشتراک بگذاریم:
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تجربیات و سوالات خود در مورد مطالب این صفحه را با ما به اشتراک بگذارید. کارشناسان ما در اسرع وقت به تمامی سوالات پاسخ خواهند داد.

ContantUs مشاوره رایگان