جستجو در سایت
logo
تور ارزان استانبول لحظه آخری بهمن 98

درباره استانبول

قیمت تور استانبول

تور استانبول یکی از پر طرفدارترین تورها در دنیا و به خصوص میان ایرانی ها می باشد. جالب است بدانید که استانبول تنها شهر جهان است که در دو قاره اروپا و آسیا واقع گردیده است. قیمت تور استانبول به عوامل مختلفی وابستگی دارد، در واقع به تناسب هزینه ای که پرداخت می شود خدمات نیز دریافت می گردد. نوع ایرلاین و همچنین هتل عواملی بسیار تاثیر گذار در قیمت تور می باشند همچنین زمان سفر از دیگر عوامل تعیین کننده نرخ تورها است. دیگر خدماتی که آژانس هواپیمایی سبزینه در کنار تور، جهت رفاه مسافران عرضه می کند شامل بیمه های مسافرتی و همچنین خدمات تشریفات فرودگاهی می باشد.

اغلب مسافران با شنیدن قیمت های متفاوت از آن چه در سایت ها مشاهده نموده اند خشمگین می شوند. در حالی که صنف آژانس مسافرتی تنها صنفی است که در هر 10 دقیقه شاهد تغییرات نرخ پرواز چارتر و نرخ ارز هستیم. لذا به روز نگاه داشتن قیمت پکیج ها در طول روز کاری دشوار است، و سعی ما بر این است که میانگین قیمت را در سایت درج نموده، و با تماس مشتریان قیمت لحظه را محاسبه نماییم. لازم به ذکر است قیمت های پکیج در سایت سبزینه صبح هر روز به روز رسانی می شود.

خرید تور استانبول ارزان

 

تور لحظه آخری استانبول

به طور تقریبی تمامی ماه های سال، استانبول می تواند یکی از گزینه های سفر باشد، اما بهترین فصول برای سفر فصل های بهار و تابستان و اوایل پاییز محسوب می شوند و در این زمان ها مسافران بسیاری به این شهر زیبا سفر می کنند و متعاقبا نرخ تورها به نسبت دو فصل دیگر سال بالاتر می باشد. اما اگر دنبال تورهای لحظه آخری و ارزان هستید اواخر پاییز و فصل زمستان را برگزینید زیرا نرخ تورها در ایام سرد و یا خیلی گرم سال پایین تر می باشد. در واقع هر چه به فصل های خلوط استانبول نزدیک شوید تورها ارزان تر می شوند.

هزینه تور استانبول لحظه آخری

 

آفر تور استانبول

همانطور که گفتیم عوامل تعیین کننده نرخ تورها شامل شرکت هواپیمایی و نوع هتل و خدمات تور می باشد. اما در طول سال به خصوص در فصولی که تعداد گردشگران به حداقل می رسد تورها با آفر ویژه ای ارائه می گردد. لازم به ذکر است که کاهش نرخ بلیط های هواپیما و یا تخفیف های هتل ها تاثیرگذار و علت آفر های ویژه می باشد.

آفر تور استانبول لحظه آخری

 

خرید تور استانبول تابستان 1403 از سبزینه

آژانس هواپیمایی سبزینه همواره سعی بر آن نموده که بهترین تورها و خدمات را با مناسب ترین قیمت ها در اختیار مسافرین قرار دهد و همچنین تورها در برخی ایام با آفرهای ویژه ای ارائه می گردد. کارشناسان خبره ما در بخش تور، آماده ارائه اطلاعات و راهنمایی مناسب جهت بهترین انتخاب برای شما هستند.

این صفحه را به اشتراک بگذاریم:
 306  |
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تجربیات و سوالات خود در مورد مطالب این صفحه را با ما به اشتراک بگذارید. کارشناسان ما در اسرع وقت به تمامی سوالات پاسخ خواهند داد.

ContantUs مشاوره رایگان