جستجو در سایت
logo

درباره مارماریس

ارزانترین تور مارماریس

مارماریس شهری در جنوب غربی ترکیه که تحت عنوان ساحل فیروزه ای شناخته می شود. این شهر در دره ای بین کوهستان کاج جنگلی (Pine Frosted) و دریای مدیترانه قرار گرفته است. تور مارماریس را با ارزانترین نرخ و بالاترین کیفیت از ما بخواهید. از طریق تماس با کارشناسان ما و دریافت مشاوره مناسب ترین تور را طبق شرایط خود خریداری نمایید.

تور مارماریس ارزان

تور مارماریس ارزان را می توانید از کارشناسان مجرب سبزینه با بهترین و ارزانترین هتل ها تهیه نمایید. مشاوران ما با ترکیب هوشمندانه بهترین هتل گارانتی و ارزانترین پرواز چارتر یک پکیج ارزان و به صرفه به مسافران گرامی ارائه می دهند. جهت آگاهی از قیمت ها می توانید به تورهای موجود در بالای صفحه مراجعه نموده، و یا با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

قیمت تور مارماریس لحظه اخری

 

رزرو تور مارماریس تابستان 1403

رزرو تور مارماریس تابستان 1403 از اواسط بهار امکان پذیر می باشد. جهت اطلاع از زمان و قیمت تورها می توانید با کارشناسان اژانس مسافرتی سبزینه تماس حاصل فرمایید.

پیش فروش تور مارماریس تابستان 1403

همانطور که پیش از این اشاره شد، پیش فروش تور مارماریس تابستان 1403 از اواسط بهار در ماه اردیبهشت امکان پذیر می باشد. مسافران گرامی می توانند جهت آگاهی از نرخ ها و هتل ها به تورهای موجود در بالای صفحه مراجعه نموده، و یا با آژانس سبزینه تماس حاصل فرمایند.

آفر تور مارماریس UALL

آفر تور مارماریس UALL به معنی تورهایی با هتل های Ultra Inclusive می باشد که در این نوع تورها نوشیدنی و غذا در 24 ساعت روز رایگان می باشد. لازم به ذکر است هتل ها به سه دسته BB ، ALL و UALL تقسیم می شوند، و پیش از خریداری تور حتما می بایست نوع سرویس در هتل مشخص شود. کارشناسان مجرب ما جهت انتخاب بهترین گزینه تور (نوع هتل، امکانات هتل، اماکن نزدیک و …) به مسافران گرامی مشاوره ارائه می دهند.

هزینه و قیمت تور مارماریس

همانطور که می دانید قیمت تورها به عوامل زیادی بستگی دارد، در واقع جزئیات تشکیل دهنده تور هستند که قیمت را تعیین می کنند. به عنوان مثال با اعمال تغییراتی در نوع هتل و یا پرواز می توانید شاهد کاهش و یا افزایش نرخ باشید. سبزینه این اطمینان را به مسافرین خود می دهد که علاوه بر دریافت کیفیت بالای خدمات مناسب بهترین و ارزانترین نرخ تور را ارائه می دهد.

تور لحظه آخری مارماریس

تور لحظه آخری توصیفی است برای تورهایی که تا پایان مهلت ثبت نام آن ها مدت محدودی باقی مانده است. به دلیل تکمیل ظرفیت تورها بسیاری از آژانس های برگزارکننده تور اقدام به فروش با نرخ ویژه می نمایند. جهت اطلاع از انواع تورها اعم از لحظه آخری با کارشناسان ما در سبزینه تماس گرفته و راهنمایی لازم را دریافت نمایید.

خرید تور مارماریس تابستان 1403 با سبزینه

فصل تابستان زمان مناسبی است برای استراحت و سفر، در واقع تورهای تابستان می تواند فرصتی مناسب برای سپری نمودن تعطیلات  باشد. تورهای تابستان 1403 سبزینه با دقت و وسواس کامل و با انتخاب بهترین هتل ها و مناسب ترین نرخ ها برای مسافران برنامه ریزی شده است. جهت دریافت اطلاعات و مشاوره در خصوص تور مارماریس تابستان 1403 با ما تماس بگیرید.

این صفحه را به اشتراک بگذاریم:
 102  |
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تجربیات و سوالات خود در مورد مطالب این صفحه را با ما به اشتراک بگذارید. کارشناسان ما در اسرع وقت به تمامی سوالات پاسخ خواهند داد.

ContantUs مشاوره رایگان