جستجو در سایت
logo

درباره پوکت

رزرو تور پوکت تابستان 1403

رزرو تور پوکت تابستان 1403 از اوایل ماه اردیبهشت امکان پذیر می باشد. متقاضیان می توانند جهت آگاهی از قیمت ها بر روی آگهی های موجود در بالای این صفحه کلیک کرده، و یا با مشاوران ما تماس حاصل فرمایند.

پیش فروش تور پوکت تابستان 1403

پیش فروش تور پوکت در تابستان 1403 از آغاز اردیبهشت در سبزینه امکان پذیر می باشد. قیمت پیش فروش تورهای تابستان گاهاً ارزان تر از تورهای لحظه آخری می باشد، اما در کل نمی توان قیمت تورهای تابستانی را در ماه های قبل از آن پیش بینی نمود. زیرا در صورت تقاضای بالا قیمت ها نیز افزایش یافته، و بالعکس در صورت تقاضای کم قیمت ها کاهش می یابد. متقاضیان می توانند جهت آگاهی از قیمت های تورهای پوکت در تابستان با مشاوران آژانس سبزینه تماس حاصل فرمایند.

هزینه و قیمت تور پوکت ارزان

پوکت به سبب سواحل زیبا و غواصی در آب های زلال شهرت یافته است. جالب است بدانید که بیش از نیمی از این جزیره را جنگل فرا گرفته است. پوکت به عنوان بزرگترین جزیره تایلند گردشگران زیادی را سالیانه به خود جذب می نماید. قیمت تور پوکت به عوامل متعددی بستگی دارد، اصلی ترین موارد تاثیرگذار شامل نوع ایرلاین پروازی، هتل و درجه آن، خدمات تور و… می گردد.

قیمت تور پوکت ارزان

 

ارزانترین تور پوکت

تورهای ارائه شده توسط سبزینه با رقابتی ترین نرخ ها عرضه می گردد. تمامی تورها از جمله تور پوکت با بالاترین کیفیت خدمات و ارزانترین نرخ ها در اختیار مسافران قرار می گیرد. از طریق تماس با مشاوران ما راهنمایی لازم در خصوص انتخاب تور مناسب با بودجه خود تماس حاصل فرمایید.

تور لحظه آخری پوکت

تورهای لحظه آخری با توجه با استناد به نام آن به تورهایی نسبت داده می شود که تا پایان مهلت ثبت نام آن زمان کمی باقی مانده است. بنابراین آژانس های مسافرتی به منظور تکمیل ظرفیت، تور را با نرخ ویژه ای عرضه می نمایند. جهت خریداری تورهای لحظه آخری با مناسب ترین نرخ ها با کارشناسان ما تماس برقرار نمایید.

خرید تور پوکت تابستان 1403 با سبزینه

فصل تابستان و تعطیلات همیشه زمانی مناسبی برای سفر و گردش بوده است. جهت برنامه ریزی سفر تابستانی خود به پوکت در سال 1403 و یا هر نقطه ی دیگر از جهان با کارشناسان ما تماس گرفته تا بهترین گزینه ها از لحاظ خدمات و نرخی را پیش روی شما قرار دهند و با دیدی وسیع گزینه ی دلخواه خود را انتخاب نمایید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

این صفحه را به اشتراک بگذاریم:
 303  |
 5.00   از   5/00   از تعداد   2   رای   |
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تجربیات و سوالات خود در مورد مطالب این صفحه را با ما به اشتراک بگذارید. کارشناسان ما در اسرع وقت به تمامی سوالات پاسخ خواهند داد.

ContantUs مشاوره رایگان