جستجو در سایت

هایا کارت قطر

logo

هایا کارت جام جهانی 2022 برای مسافرین و تماشاگران بازی های فوتبال، حکم ویزای ورود به قطر را دارد. بنابراین پس از دریافت هایا کارت نیاز به دریافت ویزای قطر نمی باشد. در ادامه به بررسی جزئیات هایا کارت می پردازیم.

هایا کارت قطر چیست؟

هایا کارت قطر در واقع نوعی مجوز برای ورود مسافران تور جام جهانی قطر به این کشور می باشد. تمامی افراد مسافر پس از خریداری بلیط های جام جهانی می بایست اقدام به دریافت هیا کارت نمایند.

بنابراین تمامی بازدیدکنندگان بین المللی برای ورود به کشور و همچنین ورزشگاه های برگزارکننده مسابقات می بایست این کارت را به همراه خود داشته باشند.

از جمله مزایای هایا کارت، حمل و نقل رایگان در روزهای برگزاری مسابقات می باشد.

هایا کارت قطر چیست

چگونه هایا کارت قطر بگیریم؟

جهت دریافت هایا کارت ارائه بلیط خریداری شده مسابقات جام جهانی الزامی می باشد. پس از خریداری بلیط به سهولت و از طریق وب سایت امکانپذیر است.

نحوه دریافت هایا کارت قطر

مراحل دریافت هایا کارت قطر

مراحل دریافت هایا کارت برای مجوز ورود به قطر شامل موارد زیر می باشد:

  • خریداری بلیط مسابقات جام جهانی 2022
  • مراجعه به وب سایت Qatar2022 و ایجاد اکانت و ثبت درخواست
  • صدور هایا کارت

لازم به ذکر است کارت هایا بلافاصله پس از تائید از طریق اپ HAYYA قابل دسترسی می باشد. همچنین امکان دریافت از اپلیکیشن های موجود در سیستم عامل های اندروید و IOS وجود دارد.

شرایط لازم برای تهیه هایا کارت قطر

جهت دریافت هایا کارت اولین شرط، خریداری بلیط جام جهانی می باشد.

در مرحله بعد، هنگام ثبت درخواست حیا کارت و اقامت بیشتر از 24 ساعت در این کشور، نیازمند ارائه برنامه اقامتی هستید. برنامه اقامتی به معنای این موضوع است که شما باید محل اقامت خود در طول سفر به این کشور را با ذکر مشخصات مشخص نمایید. محل های اقامت آماده شده برای مسافرین جام جهانی 2022 قطر شامل هتل، آپارتمان، ویلا، دهکده ها، اتاق های کشتی کروز می باشد.

شرایط تهیه هایا کارت قطر

کد احتراز (Ehteraz) هایا کارت قطر

هایا کارت بلافاصله پس از ثبت درخواست و ارائه تائیدیه صدور می گردد. و دسترسی آن نیز از طریق اپلیکیشن های موبایل نیز فراهم می باشد.

ثبت محل اقامت برای دریافت هایا کارت قطر

از جمله موارد الزامی هنگام ثبت درخواست حیاکارت ثبت محل اقامت می باشد. محل اقامت هرگونه اقامتگاه مانند هتل، ویلا و... می باشد. همچنین اگر در کشور قطر میزبان شخصی داشته باشید، امکان ثبت آدرس میزبان فراهم می باشد. هر میزبان در محل اقامت خود حداکثر ظرفیت اعلامی 10 نفر را دارا می باشد.

سایت دریافت هایا کارت قطر

به منظور دریافت هایا کارت می بایست از طریق وب سایت QATAR2022 اقدام نمایید. همچنین دسترسی به هایا کارت از طریق اپلیکیشن های موبایل نیز امکان پذیر است.

زمان دریافت هایا کارت قطر

افراد پس از خریداری بلیط مسابقات جام جهانی و همچنین رزرو اقامتگاه معتبر و مشخص شدن محل اقامت، می توانند اقدام به درخواست هایا کارت نمایند.

موارد استفاده از هایا کارت قطر

در حال حاضر و همچنین در دوره برگزاری مسابقات قطر، هایا کارت در واقع جایگزین ویزای قطر می باشد و برای افرادی صادر می گردد که بلیط مسابقات فوتبال را خریداری نموده اند. البته لازم به ذکر است تمامی مسافرانی که از تاریخ 1 نوامبر 2022 تا 1 ژانویه 2022 قصد سفر به قطر را داشته باشند فارق از هرگونه هدف سفر نیز ملزم به اخذ هایا کارت می باشند.

بنابراین هایا کارت مجوز ورود فرد به کشور قطر و همچنین مجوز ورود به ورزشگاه می باشد.

نکته ی قابل ذکر در خصوص ثبت هایا کارت، ارائه بلیط مسابقات به همراه تائیدیه آدرس محل اقامت در هنگام ثبت درخواست هایاکارت می باشد. محل اقامت می تواند متشکل از منزل شخصی میزبان با ظرفیت حداکثر 10 نفر و یا هرگونه اقامتگاه نظیر هتل و... می باشد.

کاربردهای هایا کارت قطر

مزایای هایا کارت قطر

هایا کارت قطر جزو الزامات سفر به قطر می باشد و در واقع حکم ویزای قطر را دارد و افراد برای ورود به این کشور می بایست هایا کارت داشته باشند.

از جمله مزایای قابل ذکر در خصوص هایا کارت، حمل و نقل رایگان در روزهای برگزاری مسابقات، برنامه ریزی هوشمند سفر و... می باشد.

هزینه هایا کارت قطر

هایا کارت هزینه مجزایی خارج از هزینه تور خریداری شده ندارد.

هزینه هایا کارت قطر

نکات هایا کارت قطر

لازم به ذکر است افرادی که دارنده هایا کارت جام جهانی 2021 هستند، ملزم به دریافت هایا کارت جدید هستند و حساب کاربری جدید قابل انتقال نمی باشدو فرد می بایست مجدد ثبت نام نماید.

این صفحه را به اشتراک بگذاریم:
ContantUs مشاوره رایگان