جستجو در سایت

جاذبه‌های گردشگری دانمارک

logo

دانمارک، با تاریخ غنی، معماری باشکوه و کاخ‌های باروک، یکی از مقاصد جذاب گردشگری در اروپا است. این کشور کوچک با ترکیبی از جاذبه‌های تاریخی و مدرن، سالانه میلیون‌ها گردشگر را از سرتاسر جهان به خود جذب می‌کند. از شهر پر جنب و جوش کپنهاگ تا قلعه‌های باشکوه و موزه‌های مدرن، دانمارک مقصدی ایده آل برای هر نوع سلیقه است.

در ادامه، با برخی از مهم‌ترین و دیدنی‌ترین جاذبه‌های گردشگری دانمارک آشنا می‌شویم.

معرفی بهترین و زیباترین جاهای دیدنی دانمارک

برج گرد کپنهاگ (The Round Tower)

برج گرد با قدمتی طولانی مربوط به قرن هفدهم یکی از قدیمی‌ترین رصدخانه‌های اروپا است و چشم‌انداز بی‌نظیر و وسیعی از شهر کپنهاگ را ارائه می‌دهد. مسیر مارپیچ این برج تا بالای آن، یکی از زیباترین جاذبه‌های کپنهاگ است.

برج گرد

باغ‌های تیولی (Tivoli Gardens)

این شهر بازی و پارک تفریحی در قلب کپنهاگ یکی از قدیمی‌ترین پارک‌های جهان است که ترکیبی از هیجان، باغ‌های زیبا و نمایش‌های جذاب را ارائه می‌دهد.

باغ های تیولی

نیهاون در کپنهاگ (Nyhavn)

نیهاون با ساختمان‌های رنگارنگ قرن هفدهم در کنار آب، یکی از جذاب‌ترین مناطق تفریحی کپنهاگ برای گردشگران و مردم محلی است. در این منطقه، رستوران‌ها و کافه‌های بسیاری وجود داشته و گردشگران می‌توانند با پیاده روی در این منطقه یا از طریق تور قایق رانی در کانال آن، از چشم اندازهای زیبای ساختمان‌ها لذت ببرند.

نیهاون

لگولند بیلوند (Legoland Billund)

این پارک معروف مکانی مناسب برای کودکان و خانواده‌ها بوده و با استفاده از میلیون‌ها قطعه لگو، دنیایی از ماجراجویی و سرگرمی را به نمایش می‌گذارد.

لگولند بیلوند

قلعه کرانبورگ (Kronborg Castle)

این قلعه تاریخی که در شهر هلسینگور قرار دارد، یکی از میراث‌های جهانی ثبت شده توسط یونسکو است و به واسطه نمایشنامه هملت شکسپیر شهرت جهانی دارد.

قلعه کرانبورگ

قلعه روزنبرگ (Rosenborg Castle)

قلعه‌ای مجلل و تاریخی رنسانس در کپنهاگ که مجموعه‌ای از جواهرات سلطنتی و اشیاء با ارزش مربوط به پادشاهان را در خود جای داده است. باغ‌های اطراف این قلعه نیز یکی از مکان‌هایی است که گردشگران می‌توانند از زیبایی‌های آن دیدن کنند.

قلعه روزنبرگ

قلعه فردریکسبورگ در هیلرود (Frederiksborg Castle)

این قلعه خیره‌کننده در هیلرود، با سبک معماری رنسانس و باغ‌های زیبای باروک، محل موزه تاریخ ملی دانمارک است.

قلعه فردریکسبورگ

مون کلینت (Møns Klint)

صخره‌های گچی سفید و منحصربه‌فرد مون کلینت که در ساحل جنوب شرقی دانمارک در کنار دریای بالتیک قرار دارند، با مناظر بی‌نظیر و مسیرهای پیاده‌روی، افراد بسیاری را، از جمله گردشگران، عکاسان، کوهنوردان و طبیعت‌دوستان، به خود جذب می‌کند.

مون کلینت

موزه هنرهای مدرن لوئیزیانا (Louisiana Museum of Modern Art)

این موزه در نزدیکی کپنهاگ قرار دارد و با مجموعه‌ای ارزشمند از هنر مدرن، باغ‌ها و چشم‌انداز دریای اورسوند، مکانی ایده آل برای گردشگران و علاقمندان به هنر می‌باشد.

موزه هنرهای مدرن لوئیزیانا

کاخ کریستینسبورگ (Christiansborg Palace)

این کاخ باشکوه به عنوان مکانی برای مقر پارلمان دانمارک، دفتر نسخت وزیر و دیوان عالی کشور شناخته شده و گردشگران می‌توانند از برخی قسمت‌های این کاخ بازدید کنند.

کاخ کریستینسبورگ

دانمارک با ترکیب بی‌نظیری از تاریخ، معماری و طبیعت، مقصدی است که هر گردشگری را مجذوب خود می‌کند. از قلعه‌های افسانه‌ای باروک و معماری جذاب شهرهایش تا مناظر طبیعی خیره‌کننده، این کشور تجربه‌ای به یاد ماندنی را برای گردشگران رقم می‌زند. اگر به دنبال کشف آثار و جاذبه‌های تاریخی، لذت بردن از هنر مدرن یا آرامش در دل طبیعت هستید، دانمارک با جاذبه‌های متنوعش یکی از مقاصد جذاب و ایده آل خواهد بود. سفر به این کشور، فرصتی بی‌نظیر برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری منحصر به فرد دانمارک است.

این صفحه را به اشتراک بگذاریم:
 1  |
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تجربیات و سوالات خود در مورد مطالب این صفحه را با ما به اشتراک بگذارید. کارشناسان ما در اسرع وقت به تمامی سوالات پاسخ خواهند داد.

ContantUs مشاوره رایگان