جستجو در سایت

شرایط اخذ اقامت از طریق خرید بیزینس در کانادا (2023)

logo

خیلی وقت است که انتخاب اکثر ایرانیان برای مهاجرت، کشور کانادا است؛ به‌طوری‌که طبق آمارها، حدود ۴۲۳ هزار نفر از ایرانیان، در این کشور زندگی می‌کنند. البته باتوجه‌به این که مهاجرت به کانادا با وجود شرایط خاصی امکان‌پذیر است، هر شخصی از راه خاصی اقدام به درخواست مهاجرت و ویزای کانادا دارد.

در حال حاضر بیشتر از ۳۳ درصد صاحبان کسب‌وکار در این کشور، جزو مهاجران هستند؛ بنابراین یکی از پرسودترین و بهترین راه‌ها برای مهاجرت، خرید بیزینس است. اگر شما هم قصد مهاجرت به این سرزمین را دارید، می‌توانید از این راه با یک تیر دو نشان بزنید. البته فراموش نکنید که خرید کسب‌وکار در کانادا هم شرایط و قوانین خاص خود را دارد. از همین رو پیشنهاد می‌کنیم که قبل از هر چیزی، راهنمای خرید بیزینس در کانادا و مزایا و معایب آن را در این صفحه از وب‌سایت سبزینه مطالعه کنید.

شرایط خرید بیزنس در کانادا

مزایای خرید بیزینس در کانادا

هر شخصی برای خرید بیزینس در کانادا، باید تقریباً تمامی سرمایه خود را آماده انتقال در آن کشور و راه‌اندازی کسب‌وکار جدید کند. اما شاید برای شما هم این سؤال پیش‌آمده است که آیا راه‌اندازی و اداره بیزینس در این کشور عاقلانه است؟ چرا باید کانادا را برای خرید کسب‌وکار انتخاب کنیم؟ برای دانستن مزایای مهاجرت از طریق خرید بیزینس کانادا، موارد زیر را بررسی کنید:

دسترسی جغرافیایی به کانادا آسان است

یکی از مهم‌ترین موارد برای انتخاب کانادا برای زندگی و بیزینس، مکان جغرافیایی آن است. این کشور زیر ساخت‌های حمل‌ونقل و موقعیت جغرافیایی مناسبی دارد که دسترسی به آن برای کشورهای مختلف جهان از جمله ایران راحت است. در اطراف این کشور، سه اقیانوس اطلس، آرام و قطب شمال وجود دارد و با بیش از ۵۵۰ بندر دریایی، یکی از اصلی‌ترین قطب‌های حمل‌ونقل اقیانوسی محسوب می‌شود. همچنین جدای از مسیرهای آبی، بیش از هزار فرودگاه و ۳۷۰ فرودگاه بالگَردی در کانادا است که باعث دسترسی آسان کارکنان، رهبران و سهام‌داران به کشورهای دیگر می‌شود.

اقتصاد کانادا دارای ثبات است

در بین کشورهای مختلف، کانادا به‌عنوان یکی از مکان‌های امن برای تجارت شناخته شده است. اقتصاد در این کشور رشد قابل‌توجهی دارد؛ به‌طوری‌که حقوق و دستمزد کارکنان به طور پیوسته در حال افزایش است و قیمت کالاها و خدمات، دائم در حال زیادشدن نیست. بنابراین تمامی شهروندان از برآورده شده نیازهای خود اطمینان بیشتری دارند. از طرفی نرخ تورم در این کشور پایین است و دلار کانادا، ثبات قابل‌قبولی در بین ارزهای دیگر جهان دارد. همین موارد سبب می‌شود که کارگران و کارمندان، کمتر درباره تأمین نیازهای زندگی و دسترسی آسان به خدمات مختلف، نگرانی داشته باشند.

مالیات‌بردرآمد شرکت‌ها در کانادا کم است

 اگر می‌خواهید برای خرید بیزینس در کانادا اقدام کنید باید از کم‌بودن نرخ مالیات‌بردرآمد شرکت مطمئن باشید. این کشور در بین دیگر کشورهای غربی، مالیات کمتری دارد و شرکت‌ها نیاز به پرداخت مالیات خیلی زیاد ندارند.

کانادا از نیروهای کار باتجربه و متخصص استقبال زیادی می‌کند

 دولت کانادا از پذیرش کارگران و نیروی کار متخصص در کشور خود استقبال می‌کند؛ بنابراین اگر در حوزه خاصی فعالیت دارید، می‌توانید با خرید کسب و کار در کانادا، چشم‌انداز شغلی مناسبی داشته باشید و فرصت‌های خوبی را برای یادگیری به دست بیاورید.

مهاجرت به کانادا آسان‌تر از کشورهای دیگر است

کشور کانادا یکی از معدود کشورهایی است که از مهاجران استقبال زیادی می‌کند. شهروندان این کشور به مهاجران دید مثبتی دارند و به عقاید آن‌ها احترام می‌گذارند. بنابراین با خرید بیزینس در کانادا، شما از استقبال مردم از کسب‌وکار خود مطمئن می‌شوید.

کانادا به حفاظت مالکیت معنوی توجه دارد

اگر می‌خواهید کسب‌وکارهایی در زمینه فناوری، خدمات، تولید محصولات و سیستم‌های خاص در کانادا را شروع کنید، می‌توانید از حفاظت مالکیت معنوی مطمئن باشید.

کانادا به شبکه‌های تجاری بزرگ‌تر دسترسی دارد

با خرید بیزینس در کشور کانادا، می‌توانید کسب‌وکار خود را در سطح جهان گسترش دهید و روزبه‌روز موفق‌تر شوید.

مراحل مهاجرت به کانادا از طریق خرید بیزنس

معایب خرید بیزینس در کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق خرید بیزینس، علاوه بر مزایای مختلف، معایبی هم دارد. از همین رو پیشنهاد می‌کنیم که قبل از اقدام برای سرمایه گذاری در کانادا، معایب این کار را هم بدانید:

مشکلات پیدا کردن شرکت مناسب

در کشور کانادا کسب‌وکارهای زیادی برای فروش وجود دارد؛ اما این که کدام یک از آن‌ها برای شما مناسب است، سختی‌های خاص خود را دارد. اگر نتوانید شرکتی مناسب با اهداف و فرهنگ تجاری خود را پیدا کنید، تمام هزینه‌ها و دیگر منابع خود را از دست می‌دهید.

سخت بودن هماهنگی با شرکت جدید

ممکن است که شما در شرکت قبلی خود، استراتژی و فرهنگ خاصی را داشته باشید؛ اما با راه‌اندازی شرکت جدید، نتوانید با فرهنگ و استراتژی‌های خاص آن شرکت هماهنگ شوید.

سخت بودن ادغام شرکت‌ها

یکپارچه‌سازی شرکت قبلی با شرکت جدید، زمان زیادی از شما می‌گیرد. همچنین ممکن است که برنامه‌ریزی‎های شما برای ادغام شرکت‌ها به درستی اجرا نشود و شما را دچار ضرر کند.

روش‌ های یافتن و خرید بیزینس در کانادا کدامند؟

بعد از بررسی مزایا و معایب خرید بیزینس در کانادا، اگر هنوز هم قصد مهاجرت به کانادا از این راه را دارید، باید روش‌های پیدا کردن و خرید بیزینس در این کشور را بدانید. توجه داشته باشید که پیداکردن و خرید بیزنس در این سرزمین، کار خیلی ساده‌ای نیست و نیاز به رعایت مراحل خاصی دارد. برای پیدا کردن بیزینس موردنظر خود، می‌توانید از راه‌های زیر اقدام کنید:

  • یکی از راه‌ها، بررسی مجله‌ها و خبرنامه‌های سرمایه‌گذاری تجاری در کانادا است. اما باتوجه‌به این که دسترسی شما در ایران به این مجلات کمتر است، می‌توانید به‌صورت آنلاین این کار را انجام دهید. کافی است که به سایت مطبوعات تجاری کانادا بروید و مجلات آنلاین این کشور را مطالعه کنید.
  • همچنین روزنامه‌ها هم منابع مناسبی برای پیدا کردن شغل در کانادا هستند؛ اما توجه کنید که برای انتخاب شغل مورد نظر خود از این راه، کاملاً احتیاط کنید و منابع مشکوک را انتخاب نکنید.
  • در حال حاضر سایت‌های مختلفی هم در زمینه فروش کسب‌وکار در کانادا وجود دارد که ارتباط بین شما و کسب‌وکارها را آسان‌تر می‌کند.
  • شبکه‌های ارتباطی و اجتماعی معتبر هم می‌تواند دسترسی شما را به کانال‌های اطلاعاتی کانادا آسان‌تر کند.
  • البته اگر می‌خواهید در انتخاب و خرید بیزینس در کانادا موفق باشید، بهتر است که از کارگزاران و واسطه‌ها برای این کار کمک بگیرید. این افراد تخصص کافی برای فروش کسب‌وکار را دارند و منبع مناسبی برای پیداکردن بهترین بیزینس برای شما هستند. البته بهتر است که به دنبال کارگزاران قابل‌اعتماد باشید.

خرید بیزینس در کانادا مناسب چه افرادی است؟

درست است که کانادا استقبال خوبی از مهاجران می‌کند؛ اما باید بدانید که شرایط خرید بیزینس در کانادا مناسب تمامی افراد نیست. در واقع کسانی که شرایط زیر را داشته باشند، می‌توانند برای خرید بیزینس در این کشور اقدام کنند:

  • فرد متقاضی باید سابقه مدیریتی مناسبی داشته باشد.
  • قصد خرید بیزینسی در کانادا داشته باشد که باعث رشد اقتصاد کشور کانادا شود.
  • تمکن مالی کافی برای خرید کسب و کار در کانادا داشته باشد.
  • یکی دیگر از شرایط خرید بیزینس در این کشور، داشتن برنامه مهاجرت شغلی مناسب است.

اگر همه شرایط ذکر شده را دارید، می‌توانید به فکر مهاجرت از طریق خرید بیزینس کانادا باشید.

معرفی سایت‌ های فروش بیزینس در کانادا

امروزه اکثر افراد از طریق سایت‌های اینترنتی اقدام به خرید کسب و کار در کانادا می‌کنند؛ زیرا باتوجه‌به هزینه مسافرت به این کشور و خرید حضوری، بهترین و آسان‌ترین راه، از طریق سایت‌های فروش است. بنابراین اگر می‌خواهید کسب‌وکار مورد نظر خود را در کانادا بخرید، می‌توانید از سایت‌های زیر کمک بگیرید:

  •  Business for Sale.com
  •  Business Sell Canada
  •  Business Exchange
  •  Canadian Realtor
  •  Acquizition.biz
  •  BizBuySell.com
  •  Buyertise.com

هر کدام از این وبسایت‌ها، ویژگی‌ها و امکانات خاصی دارند که به شما در پیدا کردن شغل مناسب خود کمک می‌کنند.

شرایط خرید بیزنس کانادا

بیزینس های آماده فروش در کانادا کدامند؟

در حال حاضر با وجود تنوع فرصت‌های شغلی در کانادا، بیزینس‌های زیادی آماده فروش هستند؛ اما این که شما کدام یک از آن‌ها را برای ادامه کار انتخاب کنید، بستگی زیادی به ظرفیت شغلی کانادا و سلیقه شخصی شما دارد. اگر می‌خواهید در زمان کمی به سود برسید، بهتر است که به دنبال بیزینس‌های موردنیاز این کشور باشید. برخی از این کسب‌وکارهای آماده فروش در کانادا را در ادامه معرفی می‌کنیم:

  • مشاغل در زمینه ساخت‌وساز، گردشگری، دیجیتال مارکتینگ و شرکت‌های امنیتی، همیشه جزو پر تقاضاترین بیزینس‌ها در کانادا هستند.
  • مشاغل مربوط به صنعت خدمات مانند خرید صرافی، باشگاه بدنسازی، هتل، بیزینس لوله‌کشی، پمپ‌بنزین و خشک‌شویی هم گزینه مناسبی است.
  • اگر به دنبال مشاغل خرده‌فروشی هستید، می‌توانید بیزینس‌هایی مانند خرید فروشگاه لباس، گل‌فروشی، مغازه و سوپرمارکت در کانادا را امتحان کنید.
  • مشاغل مربوط به تغذیه مثل خرید رستوران، فست‌فود، نانوایی، قنادی و کافه هم طرفداران خود را دارد.
  • مشاغل زیر مجموعه صنعت کشاورزی و دامپروری هم انتخاب خوبی است. مثلاً اگر تخصص کافی در این زمینه دارید، می‌توانید برای خرید دامداری، مرغداری، استخر پرورش ماهی، مزرعه میوه و گلخانه در کانادا اقدام کنید.
  • کارهای خدماتی مانند خرید کارواش، تعمیرگاه و شرکت حمل‌ونقل در کانادا هم موجود است.
  • اگر تمکن مالی و تخصص مناسبی در حوزه سلامت و پزشکی دارید، برای خرید مشاغلی همچون کلینیک، کلینیک دندان‌پزشکی و داروخانه درخواست دهید.
  • خرید مشاغل موجود در صنعت تولید و آموزش هم برای مهاجران کانادایی وجود دارد.

مراحل مهاجرت به کانادا از طریق خرید بیزینس کدامند؟

برای مهاجرت از طریق خرید بیزینس کانادا، باید مراحل زیر را طی کنید:

در مرحله اول، باید قوانین و شرایط لازم برای خرید بیزینس در کانادا را بدانید

 قبل از هر اقدامی، باید درباره شرایط و مدارک موردنیاز برای اخذ اقامت کانادا از طریق خرید بیزینس اطلاعات کافی را به دست بیاورید. اگر شرایط لازم را داشتید، به سراغ مرحله بعد بروید؛ اما اگر شرایط کافی را نداشتید، بهتر است که با مشورت از آژانس مهاجرتی سبزینه، برای این کار آماده شوید.

نوع خرید بیزینس در کانادا را برای خود مشخص کنید.

هر فرد برای سرمایه گذاری در کانادا، چند راه مختلف را در پیش روی خود دارد. شما می‌توانید کسب‌وکار خود را از صفر در این کشور شروع کنید یا این که کسب‌وکار موجود در کانادا را بخرید. از طرفی حتی می‌توانید سهام یا حق امتیاز تجارت‌های فعال را بخرید. هر کدام از این راه‌ها، مزایا و معایب خاصی دارند؛ مثلاً راه‌اندازی کسب‌وکار جدید در برابر دیگر راه‌ها، خیلی سخت است. از طرف خرید بیزینس در بین تمامی آن‌ها، در حد متعادل است و ریسک متوسطی هم دارد؛ اما به‌هرحال شما باید مشکلات هر کدام را بپذیرید و بهترین راه را برای خود پیدا کنید.

به این فکر کنید که آیا زمان مناسبی برای خرید کسب‌وکار است

اگر کسب‌وکار خود را در زمان بدی بخرید، ممکن است که با مشکلات مختلفی روبه‌رو شوید. بنابراین اگر می‌خواهید به بهترین سود و بازدهی برسید، باید در زمان مناسبی برای خرید بیزینس اقدام کنید. برای این کار هم می‌توانید از خدمات مشاوره وبسایت سبزینه استفاده کنید.

بیزینس مورد نظر خود را بخرید

باتوجه‌به وبسایت‌ها و کارگزاری‌های فروش کسب‌وکار در کانادا، باید بیزینس مورد نظر خود را بخرید. البته برای خرید بیزینس، بهتر است که وکیل قانونی شما اقدام کند؛ چرا که وکیل، دانش و مهارت کافی برای این کار را دارد.

بیزینس پلن خود را تنظیم کنید

برای آن که کسب‌وکار خود را به دیگران معرفی کنید، باید بیزینس پلن خود را آماده کنید. این مدرک به شما کمک می‌کند که قدرت اقتصادی خود را به مسئولین کشور کانادا نشان دهید.

برای دریافت مجوز LMIA اقدام کنید

برای شروع کار خود در کانادا، باید مجوز LMIA را دریافت کنید. این مجوز گواهی تجارت شما در کانادا است که اجازه کار شما را صادر می‌کند.توجه کنید که داشتن این مجور، تاثیر زیادی بر آینده کاری شما می‌گذارد.

اقامت دائم بگیرید

برای دریافت اقامت دائم، باید مدت زمان کسب‌وکار و نوع مجوز خود را مشخص کنید. سپس با فعال‌شدن کسب‌وکار در کانادا، می‌توانید در جایگاه مدیر بیزینس، برای اقامت دائم اقدام کنید.

روش های یافتن  و خرید بیزنس در کانادا

 مدارک لازم برای خرید بیزینس در کانادا

 مدارک زیر برای دریافت ویزای کار کانادا و خرید کسب‌وکار در این کشور ضروری است:

  • مدارک هویتی کامل فرد متقاضی
  • ترجمه رسمی شناسنامه و مدارک هویتی
  • داشتن تمکن مالی برای مهاجرت کاری
  • گواهی عدم سوءپیشینه مدیر
  • داشتن گواهی سلامت
  • ارائه گواهی ازدواج در صورت تأهل
  • داشتن مدرک زبان برای اقامت دائم در این کشور
  • ارائه بیزینس پلن

هزینه خرید کسب و کار در کانادا

باتوجه‌به این که داشتن تمکن مالی جزو شرایط اصلی برای راهنمای خرید بیزینس در کانادا است، بنابراین باید هزینه زیادی را برای شروع کار در این کشور پرداخت کنید. البته هزینه دقیق خرید بیزینس در این کشور، به عوامل مختلفی از جمله شرایط و مکان آن کسب‌وکار بستگی دارد؛ اما در حالت کلی، باید بین 100 تا 350 هزار دلار برای خرید و ثبت شرکت در کانادا به همراه داشته باشید.

اقدامات پس از خرید بیزینس در کانادا

برخی از افراد فکر می‌کنند که بعد از خرید بیزینس در کانادا، دیگر کار خاصی نباید انجام دهند؛ درحالی‌که بیشتر کارهای مهم، مربوط به بعد از خرید کسب‌وکار در این کشور است که به برخی از مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • با مدیران قدیم و جدید شرکت‌های قبلی و جدید، تیم تشکیل دهید و نیروهای دو کسب‌وکار را با یکدیگر ادغام کنید.
  •  مدل خاصی برای شروع فعالیت تیم طراحی کنید و عملی‌شدن آن را بررسی کنید.
  •  بعد از تشکیل ساختار جدید، آن را با اعضای اصلی شرکت در میان بگذارید.
  • با استفاده از راه‌های مختلف، خود را به مشتریان معرفی کنید و تغییرات را به آن‌ها نشان دهید.
  •  استراتژی جدیدی را برای نوع فروش خود تعیین کنید.
  •  برای جلب اعتماد کارکنان و ارائه راه‌حل‌های مختلف، نظرات کارکنان را بپرسید و به طور مداوم با آن‌ها در تعامل باشید.

منظور از فرانچایز کردن در کانادا چیست؟

خرید فرانچایز در کانادا یکی از راه‌های حق امتیاز برای کسب‌وکار است که شما آن را از مالک برندها خریداری می‌کنید. با استفاده از این مجوز، می‌توانید از نام برند تجاری معتبری برای خدمت‌رسانی به مشتریان خود استفاده کنید. در واقع شما با خرید کسب‌وکار شناخته شده در کانادا، دیگر نیازی به اثبات آن کسب‌وکار به شهروندان ندارید.

مهاجرت از طریق خرید بیزینس در کانادا با برنامه اکسپرس اینتری

برنامه اکسپرس اینتری نوعی سیستم آنلاین برای ارسال درخواست‌های مهاجرت در کانادا است. به این صورت که شما می‌توانید با ارسال مشخصات خود به کمک برنامه اکسپرس اینتری کانادا، برای اقامت دائم در این کشور اقدام کنید. آن دسته از افرادی که رتبه بالاتری کسب کنند، برای اقامت دائم در این کشور انتخاب می‌شوند.

اخذ اقامت از طریق خرید بیزینس در کانادا با برنامه نامزد استانی

یکی دیگر از راه‌های دریافت اقامت کشور کانادا، از طریق برنامه مهاجرت استانی کانادا است. برنامه نامزد استانی (PNP) نیازهای موجود در بازار کار استان‌های مختلف این کشور را مشخص می‌کند. با کمک برنامه نامزد استانی، می‌توانید بر طبق معیارها و شرایط هر استان کانادا، اقامت دائم آن محل را دریافت کنید. البته دقت کنید که برخی از مشاغل هم در این برنامه قرار نمی‌گیرند.

بهترین شهرها برای خرید بیزینس در کانادا کدامند؟

در حالت کلی امکان خرید بیزینس در تمامی شهرهای کانادا وجود دارد؛ اما طبیعتاً شهرهای بزرگ‌تر، گزینه‌های مناسب‎تری برای خرید بیزینس هستند. اما اگر به دنبال بهترین شهرها برای مهاجرت به کانادا از طریق خرید بیزینس هستید، شهرهای زیر گزینه‌های مناسبی هستند:

  • ونکوور
  • اتاوا
  • تورنتو
  •  واترلو
  • مونترال
  • کبک
  •  ادمونتون
  • کلگری
  •  وینیپگ
  • ساسکاتون

البته شهرهای دیگری هم جزو لیست بهترین شهرهای خرید بیزینس در کانادا وجود دارد که می‌توانید با مشورت از متخصصان سبزینه، از شرایط آن‌ها آگاهی پیدا کنید.

مدارک لازم برای خرید بیزنس در کانادا

اخذ اقامت و شهروندی کانادا از طریق خرید بیزینس

همان‌طور که ذکر شد، شما می‌توانید با خرید بیزینس در کانادا، اقامت و شهروندی کانادا را دریافت کنید. اما برای این کار لازم است که کسب‌وکار شما در این کشور فعال شود و شرایط لازم برای شهروندی این کشور را داشته باشید. البته اقامت دائم در کانادا، شرایط مختلفی از جمله بالابودن مهارت زبانی، تحصیلات بالا و نداشتن سابقه کیفری یا پزشکی هم دارد که می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت سبزینه، به طور کامل از آن‌ها اطلاع کسب کنید.

مدت زمان لازم برای مهاجرت از طریق خرید بیزینس کانادا

دریافت ورک پرمیت کانادا به‌عنوان سرمایه‌گذار یا کارآفرین در این کشور، حدود 1 تا 2 سال طول می‌کشد. البته این زمان برای دریافت اقامت دائم، قابل‌تغییر است و بر اساس موقعیت جغرافیایی، نوع عملکرد کسب‌وکار شما، کامل‌بودن مدارک و نوع برنامه تعیین می‌شود.

آیا برای خرید بیزینس در کانادا به بیزینس پلن نیاز داریم؟

اگر می‌خواهید برنامه‌ها و ویژگی‌های خاص خود را برای خرید بیزینس خاصی ثابت کنید، باید بیزینس پلن  داشته باشید. با داشتن بیزینس پلن می‌توانید اداره مهاجرت را برای قبول کردن برنامه خود، قانع کنید. در بیزینس پلن، تمامی توضیحات درباره شرکت و برنامه‌های آینده آن وجود دارد. همچنین به شما در تحلیل بازار هم کمک می‌کند؛ بنابراین بهتر است که برای خرید کسب و کار در کانادا، بیزینس پلن خود را به بهترین شکل تنظیم کنید.

نکات مهم در رابطه با خرید بیزینس در کانادا

برای خرید کسب‌وکار در این کشور، لازم است که نکات زیر را برای راهنمای خرید بیزینس در کانادا مطالعه کنید:

  • در هنگام خرید شرکت یا کسب‌وکار خاصی در کانادا، حتماً سوابق حقوقی، تجاری و مالی آن را کامل بررسی کنید. دقت داشته باشید که شرکت مالیات خود را پرداخته باشد و بدهی نداشته باشد.
  • از هماهنگی بیزینس با هدف‌های خود مطمئن شوید و حساب شده عمل کنید.
  • تمامی موارد برای جبران خسارت‌ها، نوع فرهنگ شرکت، رفتار کارکنان و ارزش‌های کسب‌وکار را برای ارزش‌گذاری آن شغل بررسی کنید.
  • درباره ارائه برنامه‌های جدید با سهام‌داران و کارکنان شرکت جدید کاملاً صادق باشید
  • حتماً قبل مهاجرت از طریق خرید بیزینس کانادا، به فکر تأمین مالی هزینه‌های آن باشید و در صورت نیاز، وام‌های بانکی خود را از قبل، دریافت کنید.
  • دقت کنید که با خرید هر نوع کسب‎وکاری، نمی‌توانید اقامت دائم کانادا را دریافت کنید.
  • اگر می‌خواهید مدیریت خوبی بر کار خود داشته باشید، بهتر است به دنبال بیزینسی باشید که قبلا در آن سابقه کار داشته‌اید.

خدمات آژانس سبزینه در زمینه خرید کسب و کار در کانادا

در تمامی مراحل خرید بیزینس در کانادا، شما نیاز به مشاوران متخصص و کاربلد دارید؛ از همین رو پیشنهاد می‌کنیم که برای این کار، روی کمک آژانس سبزینه حساب کنید. سبزینه یکی از قدیمی‌ترین آژانس‌های مسافرتی در ایران است که خدمات مختلفی از جمله دریافت ویزای شینگن کانادا و دیگر کشورها، رزرو وقت سفارت کانادا و دریافت ویزای کاری را ارائه می‌کند. همچنین شما به کمک کارشناسان و متخصصان ما در سبزینه می‌توانید مدارک لازم برای مهاجرت و اقامت را کامل کنید و بلیط هواپیمای خود را هم برای سفر به کشورهای مختلف مانند کانادا بگیرید.

این صفحه را به اشتراک بگذاریم:
 42  |
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تجربیات و سوالات خود در مورد مطالب این صفحه را با ما به اشتراک بگذارید. کارشناسان ما در اسرع وقت به تمامی سوالات پاسخ خواهند داد.

ContantUs مشاوره رایگان