جستجو در سایت

وقت سفارت انگلیس

logo

انگلیس مقصدی محبوب برای افرادی است که قصد سفر توریستی، بازدید از خانواده یا دوستان، کاری، تحصیلی و سفر با اهداف دیگر دارند. برخی از متقاضیان ممکن است برای گرفتن وقت سفارت انگلستان با مشکل یا چالش‌هایی مواجه شده و به کمک مشاوران تخصصی نیاز داشته باشند.

در این مطلب به بررسی مراحل اخذ وقت سفارت انگلیس، مدارک مورد نیاز، مدت زمان تعیین وقت سفارت و خدمات آژانس مسافرتی سبزینه در این خصوص می‌پردازیم.

چگونه وقت سفارت انگلیس بگیریم؟

جهت دریافت وقت سفارت و ویزای انگلیس، مراحل زیر باید به ترتیب طی شود:

  1. جمع آوری مدارک لازم و ترجمه آن‌ها توسط دارالترجمه
  2. ساخت حساب کاربری در وب سایت رسمی دولت انگلیس و تکمیل اطلاعات جهت درخواست ویزا
  3. تعیین قرار ملاقات از طریق VFS Global و دریافت نامه تأییدیه آن
  4. مراجعه به مرکز درخواست ویزا VFS جهت تحویل مدارک و انجام انگشت نگاری
  5. ارجاع پرونده متقاضی از VFS به سفارت انگلیس در ابوظبی
  6. اعلام نتیجه ویزا و تحویل گذرنامه به همراه ویزای انگلیس در صورت تأیید شدن توسط کنسولگری

در صورتی که با نحوه تعیین قرار ملاقات، مراحل درخواست ویزا و مدارک مورد نیاز آشنایی کافی ندارید، می‌توانید از خدمات ویزا در آژانس سبزینه بهره‌مند شده و این امور را به کارشناسان با تجربه ما واگذار کنید.

وقت سفارت انگلیس در تهران

مدارک لازم برای تعیین وقت سفارت انگلیس

متقاضی پس از تعیین وقت سفارت انگلیس، می‌بایست در زمان تعیین شده مدارک خود را به VFS ارائه دهد. این مدارک لازم عبارتند از:

  • شناسنامه و کارت ملی
  • گذرنامه
  • سند ازدواج
  • عکس بیومتریک در ابعاد 3.5 در 4.5
    • *نکته: عکس برداری در VFS انجام خواهد شد.
  • فرم تکمیل شده درخواست ویزای انگلیس
  • گردش حساب بانکی برای 6 ماه اخیر
  • نامه تمکن مالی
  • بیلط هواپیما به صورت رفت و برگشت
  • واچر رزرو هتل
  • بیمه مسافرتی
  • دعوتنامه از انگلیس و مدارک هویتی شخص دعوت‌کننده (درصورت وجود دعوتنامه)
  • سند خودرو یا ملک
  • رضایت نامه محضری یا حکم حضانت برای فرزندان زیر 18 سال در صورت جدایی والدین یا سفر با یکی از آن‌ها

مدارک برای دانش آموزان و دانشجویان

  • گواهی اشتغال به تحصیل

مدارک برای بازنشستگان

  • فیش حقوقی، حکم بازنشستگی

مدارک برای صاحبان کسب و کار

  • جواز کسب، اساسنامه، آگهی تأسیس و آخرین تغییرات شرکت، سوابق بیمه

مدارک برای کارمندان بخش خصوصی یا دولت

  • قرارداد کاری، حکم کارگزینی یا گواهی اشتغال به کار به همراه تاریخ آغاز به خدمت و اعتبار قرارداد کاری، معرفی نامه بر روی سربرگ طبق فرمت استاندارد خطاب به سفارت همراه با شماره، تاریخ، مهر شرکت و امضای مدیر عامل که در آن سمت شغلی، حقوق ماهانه و تعداد روزهای مرخصی ذکر شود. فیش حقوقی 3 ماه اخیر، لیست بیمه 3 ماه اخیر (در صورت وجود)

مدارک برای پزشکان

  • کارت نظام پزشکی، سوابق بیمه، پروانه طبابت

مدارک برای وکلا

  • پروانه وکالت (شماره کانون وکلا)

مدارک برای ساختمان سازان

  • سوابق بیمه، قرارداد کاری، معرفی نامه، جواز ساخت، آگهی تأسیس یا کارت نظام مهندسی

مدارک برای بازرگانان

  • آگهی تأسیس شرکت، سوابق بیمه، کارت بازرگانی، گواهی نامه فعالیت صنعتی

*توجه: مدارک می‌بایست به زبان انگلیسی ترجمه شوند.

تعیین وقت سفارت انگلیس

مراحل تعیین وقت سفارت انگلیس

مراحل تعیین وقت سفارت انگلیس به شرح ذیل می‌باشد:

  1. مراجعه به وب سایت دولت انگلیس و ایجاد یک حساب کاربری
  2. انتخاب نوع ویزای انگلیس، تکمیل فرم ویزا و درج اطلاعات مورد نیاز
  3. پرداخت آنلاین هزینه درخواست ویزای انگلیس
  4. انتخاب محل مناسب (مانند VFS تهران) جهت انگشت نگاری
  5. درخواست قرار ملاقات از طریق VFS در تاریخ دلخواه

متقاضیان باید در نظر داشته باشند که در روز تعیین شده برای انگشت نگاری، جهت ارئه مدارک در مرکز VFS حضور داشته باشند. در صورت عدم حضور متقاضی، درخواست ویزای انگلیس از فهرست پیگیری سفارت خارج می‌گردد، لذا متقاضیان می‌بایست جهت تکمیل مراحل درخواست ویزا و انگشت نگاری با در دست داشتن کلیه مدارک در زمان مقرر در VFS حضور یابند.

برای دریافت مشاوره تلفنی با کارشناسان سبزینه در تماس باشید.

وقت انگشت نگاری سفارت انگلیس

وقت انگشت نگاری سفارت انگلیس همان نوبت ملاقات در VFS است. جهت دریافت وقت ملاقات باید از طریق VFS Global اقدام نمایید. در صورتی که با نحوه تعیین نوبت آشنایی ندارید، می‌توانید این امر را به کارشناسان مجرب ما بسپارید.

لازم به ذکر است که در VFS تهران، انگشت نگاری و ارائه مدارک صورت می‌گیرد و از متقاضی مصاحبه نمی‌شود.

هزینه وقت سفارت انگلیس

هزینه وقت سفارت انگلیس با توجه به نیازهای متقاضی و خدمات انتخاب شده متفاوت می‌باشد.

جهت آگاهی از لیست خدمات ویزای انگلیس و هزینه‌ها با کارشناسان ما به شماره 41383 تماس حاصل نموده و از مشاوره رایگان نیز بهره‌مند شوید.

هزینه وقت سفارت انگلیس

از کجا وقت سفارت انگلیس بگیریم؟

جهت تعیین وقت سفارت انگلیس باید از طریق VFS اقدام نمود. در صورت عدم آگاهی نسبت به نحوه تعیین قرار ملاقات، می‌توانید از خدمات ویزا در آژانس سبزینه بهره‌مند شوید. این خدمات همچنین شامل تکمیل فرم و اطلاعات جهت درخواست ویزا، پرداختی سفارت، رزرو بلیط و هتل، بیمه مسافرتی و مشاوره در خصوص مدارک لازم می‌باشد.

آیا سفارت انگلیس در تهران باز است؟

سفارت انگلیس در تهران دایر می‌باشد. لازم به ذکر است متقاضیان جهت ارائه مدارک لازم و انگشت نگاری می‌بایست به شرکت VFS در تهران مراجعه نمایند و نیازی به مراجعه به سفارت انگلیس نمی‌باشد.

اطلاعات سفارت انگلیس

آدرس سفارت انگلیس

تهران، خیابان فردوسی، پلاک 172

آدرس دفتر VFS Global

تهران، خیابان شریعتی، خیابان معلم، مرکز مگا پارس، طبقه 13

وقت سفارت انگلیس فوری

برگه عبور از سفارت ایران چیست؟

برگه عبور از سفارت ایران به برگه‌ای اطلاق می‌گردد که پس از ورود متقاضی به کشور انتخاب شده جهت انجام انگشت نگاری، با مراجعه به کنسولگری ایران دریافت می‌گردد. متقاضی پس از تحویل مدارک به سفارت انگلیس یا VFS در یکی از کشورهای همسایه، می‌تواند بدون در دست داشتن گذرنامه تنها با وجود برگه عبور به ایران باز گردد.

لازم به ذکر است امروزه برای ایرانیان دیگر نیازی به مراجعه به کشورهای همسایه جهت درخواست ویزای انگلیس و انگشت نگاری نمی‌باشد. بنابراین، با مراجعه به دفتر VFS در تهران می‌توانید مدارک خود را ارائه داده و انگشت نگاری را انجام دهید.

تعیین وقت سفارت انگلیس در دبی یا ابوظبی

در صورت انتخاب نمودن دفتر VFS در دبی یا ابوظبی به عنوان مرکز انگشت نگاری، متقاضی می‌بایست تا زمان دریافت نتیجه ویزا از سوی سفارت انگلیس به مدت پانزده روز کاری که معمولاً به حدود 20 روز می‌رسد در امارات اقامت داشته باشد.

مدت زمان تقریبی 20 روز اقامت در شهر دبی یا ابوظبی برای دریافت نتیجه ویزا، قطعاً مدت زمان بسیار طولانی و خسته کننده‌ای می‌باشد. به همین جهت سفارت انگلستان در امارات خدماتی ویژه جهت به تعجیل (جلوتر) انداختن نتیجه ویزا برای آن دسته از متقاضیانی که به دلایلی نمی‌توانند این مدت را در این کشور اقامت داشته باشند قرار داده است. این سرویس‌ها به شرح ذیل می‌باشند:

سرویس Passport Pass Back برای وقت سفارت انگلیس

متقاضی با انتخاب سرویس Passport Pass Back با پرداخت هزینه‌ای بیشتر در مرکز ویزا می‌تواند پس از انگشت نگاری، گذر نامه خود را از VFS تحویل و به ایران باز می‌گردد. پس از 15 روز کاری، نتیجه ویزای انگلیس از سوی سفارت به متقاضی اعلام می‌گردد و متقاضی برای دریافت ویزا می‌بایست پاسپورت خود را به VFS تحویل دهد. متقاضی در صورت عدم تمایل به سفر دوباره به شهر دبی یا ابوظبی می‌تواند از خدمات پیکاپ ویزا استفاده نماید.

سرویس Priority برای وقت سفارت انگلیس

سرویس Priority برای وقت سفارت انگلیس یک سرویس جالب و پیشنهادی است که با پرداخت 500 پوند به صورت نقدی در محل سفارت انگلستان می‌توان مدت دریافت نتیجه ویزا، از سوی سفارت را از 15 روز کاری به 5 تا 8 روز کاری کاهش داد. قابل ذکر است متقاضیان سرویس Priority می‌بایست جهت دریافت این خدمات قبل از انگشت نگاری به صورت آنلاین درخواست بدهند.

سرویس Super Priority برای وقت سفارت انگلیس

سرویس Super Priority برای وقت سفارت انگلیس یک سرویس عالی می‌باشد و با خرید و انتخاب این سرویس متقاضی می‌تواند پس از انگشت نگاری، نتیجه درخواست ویزای خود را ظرف 24 ساعت دریافت کند. این سرویس با پرداخت 1000 پوند قابل انتخاب می‌باشد، اما این سرویس تنها برای متقاضیانی ارائه می‌شود که اقامت امارات را دارند.

تعیین وقت سفارت انگلیس در ترکیه

متقاضی پس از انگشت نگاری در مرکز TLS contact در ترکیه، می‌بایست در شهر استانبول یا آنکارا به مدت 2 روز کاری اقامت داشته باشد و برگه عبور را از سفارت ایران جهت بازگشت به کشور خود دریافت کند.

نتیجه صدور ویزای انگلیس پس از 2 الی 3 هفته مشخص می‌شود و پس از صدور ویزا، گذرنامه متقاضی توسط خدمات پیکاپ ویزا به آنکارا یا استانبول ارسال شده و برچسب ویزا در گذرنامه الصاق می‌شود. در نهایت، گذرنامه به ایران بازگشته و به دست متقاضی می‌رسد.

چنانچه متقاضیان قصد تعجیل و به جلو انداختن صدور ویزا را داشته باشند، می‌توانند با انتخاب سرویس Priority هنگام درخواست قرار ملاقات، مدت زمان صدور ویزا را به تعجیل انداخته و طی 5 تا 8 روز کاری، ویزا را دریافت نمایند.

متقاضی همچنین می‌تواند به صورت حضوری درخواست سرویس Passport Pass Back بدهد. در این سرویس، گذرنامه پس از انگشت نگاری به متقاضی بازگشته تا او می‌تواند به ایران بازگردد. پس از 20 تا 25 روز، گذرنامه از طریق خدمات پیکاپ ویزا به ترکیه ارسال شده تا برچسب ویزا بر روی آن الصاق شود.

تعیین وقت سفارت انگلیس در ارمنستان

قرار ملاقات جهت درخواست ویزای انگلیس در ارمنستان از طریق مرکز TLS contact در شهر ایروان انجام می‌گردد. متقاضیان پس از انتخاب این محل برای انجام انگشت نگاری، می‌توانند جهت دریافت برگه عبور از سفارت ایران اقدام نمایند. پس از بررسی پرونده و اعلام نتیجه درخواست ویزا، گذرنامه متقاضی باید از طریق خدمات پیکاپ از ارمنستان به ایران ارسال شود.

تعیین وقت فوری سفارت انگلیس با آژانس مسافرتی سبزینه

خدمات ویزا و وقت سفارت انگلیس در آژانس مسافرتی سبزینه شامل اخذ وقت سفارت در ایران، ترکیه، امارات و ارمنستان، تکمیل فرم آنلاین درخواست ویزا، پرداخت آنلاین در وب سایت سفارت انگلیس، مشاوره در خصوص مدارک مورد نیاز و ارائه توصیه‌های لازم در روز وقت سفارت می‌باشد.

متقاضیان خدمات ویزا و وقت سفارت می‌توانند جهت دریافت مشاوره رایگان در خصوص شرایط، مدارک و هزینه‌ها با کارشناسان سبزینه تماس حاصل فرمایند.

سوالات متداول وقت سفارت انگلیس

تعیین وقت سفارت انگلیس چقدر طول می‌کشد؟

مدت زمان نوبت دهی VFS تهران برای ویزای انگلیس قابل پیش‌بینی نبوده و ممکن است بتوانید نوبت را برای 1 روز تا حدود 1 ماه آینده دریافت کنید. پس از انگشت نگاری نیز، پرونده شما به مدت حدود 15 روز کاری در کنسولگری انگلیس در ابوظبی مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه ویزا اعلام خواهد شد. در مجموع، کل پروسه اخذ ویزا ممکن است حدود 1 تا 2 ماه به طول بینجامد.

آیا مثل کانادا، برای انگشت نگاری سفارت انگلیس هم باید به خارج از ایران برویم؟

در قدیم ایرانیان برای درخواست ویزای انگلیس باید به یکی از کشورهای همسایه سفر می‌کردند. ولی امروزه با پذیرفتن مسئولیت تحویل مدارک و انگشت نگاری توسط دفتر VFS Global، برای درخواست ویزای انگلیس باید به این مرکز مراجعه کنید.

آیا باید هزینه‌ای جداگانه به VFS برای ویزای انگلیس پرداخت کنیم؟

خیر، تمام هزینه مربوط به درخواست ویزا و قرار ملاقات در یک پرداختی به صورت آنلاین پرداخت می‌شود.

آیا هزینه درخواست ویزای انگلیس باید به ریال پرداخت شود؟

خیر، هزینه درخواست ویزای انگلیس باید به دلار پرداخت شود. لازم به ذکر است این مبلغ باید توسط کارت‌های اعتباری بین‌المللی به صورت آنلاین پرداخت شود.

این صفحه را به اشتراک بگذاریم:
 909  |
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تجربیات و سوالات خود در مورد مطالب این صفحه را با ما به اشتراک بگذارید. کارشناسان ما در اسرع وقت به تمامی سوالات پاسخ خواهند داد.

ContantUs مشاوره رایگان